neděle 30. listopadu 2014

1. adventní neděle

Je-li první týden adventní mrazivo,
bude zima osmnáct neděl trvati. 
✨✨✨

První adventní neděli mám moc ráda,
protože to je den, kdy začínám s vánoční výzdobou.
Na umytá okna si nalepím sněhové vločky ...
nazdobím dveře v bytě a vytáhnu cinkací stromeček.
Na venkovní dveře pověsím adventní věnec.
A u vchodu do domu nazdobím truhlík.
Taky mívám před oknem od kuchyně nazdobený vánoční stromeček.
Dávám na něj plátky citrónu, pomeranče a taky světýlka.
Krásně mi svítí do kuchyně.
Pouštím si doma celý měsíc koledy,
svítí svíčky, voní aroma lampa a zvoní cinkací stromeček.
Bóže, jak já mám tohle období ráda.
Taky se pečou perníčky na Mikuláše do balíčků.
Letos budu muset udělat doma stromeček se slaměnými
a dřevěnými ozdobami.
To kvůli Cvalíčkovi on by mi je asi porozbíjel, je pořád moc divoký.
Jednou jsme nepřivázali stromeček a Brunda když byla malá nám ho zhodila,
to bylo střepů.
Mrzí mě ty ozdoby, některé byly ještě po babičce.
Kočky nám spávají o vánocích pod stromečkem ...
takové milé "dárečky" 
Pohodový a klidný advent
přeju všem návštěvám mého blogu
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.