sobota 21. března 2015

A je tady ...

Kdo? No přece jaro.
Na okně jsem si udělala trošku jaro,
Když máme dnes ten první jarní den.
Kočky z toho nejsou moc nadšené, mají málo místa.
Ten keramický obal s kočičkou už nemám,
Cvalíček mi dal jasně najevo, čí je to okno.
Posbírala jsem střepy a ani jsem nemrkla, asi má pravdu.
Mám ty obaly ještě dva větší,
tady do toho mi stejně nevešel žádný květináč.
Zaostřeno na petrklíč ...
... a na zvonečky.
A ještě to omrkneme venku.
Kvete i pár bledulek.
Už jich máme jenom pár,
vloni nám tu úřadoval hraboš.
Většinu jich sežral a některé přesadil tam,
kde nikdy nebyly.
Sněženky máme po celé zahradě, spoustu jsem jich rozdala.
Mívali jsme zahradu úplně bílou, už jich není tolik,
ale je jich pořád dost.
Ladoník začíná pučet.
Hyacinty sotva vykoukly, už jsou okousané,
nebo spíš ozobané od kosů.
Čemeřiče už se taky snaží o květy.
Je vidět i medvědí česnek.
První jarní procházka po zahradě je u konce,
ještě tam toho moc není, ale teď už to bude veselejší
a barevnější.
Děkuju za doprovod a
přeju hezkou první jarní sobotu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.