úterý 28. dubna 2015

Okénko do kuchyně 4.

Haló, haló, všichni do kuchyně.
Dnes se podává pohanková polívka ...
Vajíčka jsou uvařená a oloupaná ...
Brambory naškrábané ... napínám vás, co?
No, jasně, bude koprovka, mňam.
Vyfotila jsem jí i na talíři, což je u mně zázrak.
Já si na ní totiž obvykle spálím svůj mlsný jazyk, tak ji mám ráda.
Ale mnohem raději ji mám s masem,
dělám k ní vařená kuřecí prsa. Dnes máme vajíčko.
V sobotu se pekl švestkový koláč.
Těsto jogurtové k nerozeznání od kynutého.
Tak si nabídněte, prosím.
Teď nevím, kolik lidí jsem potěšila,
protože vím, že každý koprovku nemá rád.
Tak co? Kolik z vás ji zbožňuje, tak jako já?
Mějte se krásně a děkuju za návštěvu,
či komentář.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.