středa 27. května 2015

Gazánie a další ...

To jsou sluníčkové květiny, jak na ně nesvítí zavřou se.
Já jsem taky na sluneční pohon, bez sluníčka se mi nic nechce.
Loni jsem si koupila modrou hortenzii.
Poctivě ji zalívám hnojivem, aby byla opravdu modrá.
Jsem moc zvědavá, jakou tedy bude mít barvu, když jsem jí koupila modrá byla.
Každopádně květů bude mít dost.
Kapradiny jsou letos hezky vysoké, počasí jim přeje.
Děkuju, že jste mě doprovodili po zahradě
a přeju moc príma den
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.