středa 29. července 2015

Co je nového

Začala mi kvést Kana.
Loni mi roztrhla květináč na jaře jsem dala polovinu kamarádce.
Jak vidím letos udělám zase z jedné dvě.
Dělá mi radost cérka oranžová.
Hořec sedmiklaný, nenápadně se krčil pod Ibiškem,
málem jsem si nevšimla, že kvete ...
Začínají slaměnky ...
... v rohu i moje kopýtko.
Okrasný Lilek
Můj nový Flox.
Líbí se mi barva ...
Mezi kytkami na sušení se objevila Ostrožka zahradní.
To byly kytky co mi nedávno rozkvetly
a tím mě móóóc potěšily.
Doufám, že jsem potěšila i já vás.
Pohodový den, mějte se krásně
a děkuju za návštěvu
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.