čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestr

Silvestr je den, který nemám ani trochu ráda.
Možná někdy v mládí jsem ty bujaré oslavy ráda měla,
ale to snad každý mladý člověk.
Už delší dobu je to den, který nemusím.
Doslova čekám, až bude půlnoc a budu moct jít spát,
teda né, že bych nemohla jít spát,
ale nějak jsem si vždycky myslela,
že bych to měla vydržet do půlnoci.
Nemám ráda to povinné veselí, proč bych se měla radovat,
že už jsem zase o rok starší.
Teda né, že bych si taky něco nedala,
to jó, moje značka je červený Merlot.
Zrovna o vánocích říkal v televizi, jeden kardiochirurg, jak je víno zdravé.
prý by si každá žena měla dát dvě deci a muži dokonce čtyři a to každý den.
To já mám ještě hodně co dohánět.
Většinou tento den trávíme u televize.
Kde jsou ty časy, kdy byly silvestry, třeba s panem Menšíkem,
nebo později na Nově,
to jsem se fakt těšila a nikdy neusínala u obrazovky.
Teď už je to horší, uvidím, jak mě letos zaujmou, ale násilí si dělat nebudu,
to určitě né.
Jak na mně přijde spaní tak se bránit nebudu a půjdu spát.
Líbil se mi kdysi pan Sovák, jak popisoval silvestr u nich doma.
Říkal, že žádné oslavy nepořádají, chodí spát brzy,
ale do trávy hodí trochu bramborového salátu,
aby si sousedi mysleli, že u nich bylo veselo.
Vždycky je mi líto zvířat, když slyším ty rachejtle,
kolik se jich chudáku zaběhne a už domu netrefí.
Ztratili se nám na silvestra už dva kocouři,
teď už se snažím je ven nepouštět.
Chudáci bojí se i doma, jsou zalezlí a mají strach.
Petardy bych zakázala, ale to by stejně nepomohlo, prskalo a třískalo by se dál ...
Prožijte silvestra podle svých představ
a vaše zvířátka ať si v klidu pospí a nic je neruší.

Dole, pod obrázkem, 

je vzkaz od pejsků a kočiček !

Foto z FB
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.