sobota 20. února 2016

Už se těším ...

... neříkejte, že už se taky netěšíte,
až bude krásně teploučko ...
pokvetou sněženky ...
... všechno se zazelená ...
... bude vonět levandule ...
... a grilované kuřátko ...
Všude bude krásně veselo, barevno a voňavo.
Hádejte, co jsem zase včera přitáhla z města.
Už i Brunda nad tím kroutí hlavou, panička se zbláznila, kam si lehnu?.
Tak si já přivolávám jaro, ale leze to do peněz.
Všechno bude, jenom to chce strpení.
Chtěla jsem Vás jenom navnadit,
ale vy se určitě taky těšíte.
Zimě už dáváme sbohem,
drží se sice zuby nehty, ale my ji vystrnadíme
i když jsme dnes do rána měli bílo.
Krásnou sobotu přeju všem co se u mě zastavili.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.