pondělí 28. března 2016

Vtipy na čtvrté březnové pondělí

O Velikonocích: "Teto, ta vajíčka se Ti nějak srazila, ne?"
"Kdepak vajíčka, ta zdražila," vysvětluje teta,"to jsou obarvené ořechy ..."
🐣
Velikonoční řidič je viditelně ve veselejší náladě
a už ho zastavuje policejní hlídka.
K autu přijde mladá policistka a spustí:
"Tak si vystupte, pane řidiči, co ta pomlázka za volantem?"
"Jé, promiňte, slečno," usmál se řidič,
"já nevěděl, že chcete taky vyšupat..."
🐣
Stojí takhle policajt na parkovišti před jedním barem a čeká na zavíračku.
Chvíli před zavíračkou se najednou z baru vypotácí chlápek,
který sotva stojí na nohou.
Policajt se na něho zaměří a čeká.
Muž se klátivou chůzí dostane až na parkovišťe,
kde s námahou vytahne klíče z kapsy.
Vyzkouší je nejmíň do pěti aut,
mezitím mu klíče několikrát upadnou i on několikrát upadne.
Konečně nalezne svoje auto, otevře ho,
sedne si za volant a deset minut tam jen tak sedí a pokouší se auto nastartovat.
Mezitím už všichni ostatní hosté odjedou.
Když konečně motor naskočí, policista neváhá, stoupne si před auto a nechá muže vystoupit.
Pak mu dá fouknout a kupodivu nic.
Policajt se divý jak je to možné a chlápek povídá:
" No dneska jsem byl určený jako volavka já."
🐣
Muž v hospodě narazí na jiného ochmelku a zeptá se ho, zda mu smí objednat panáka.
"No jasně," zní odpověď.
Po chvíli se první muž ptá: "Můžu vědět odkud pocházíte?"
"Jsem z Česka," odpoví druhý.
První zareaguje: "Ale neříkejte, já pocházím taky z Česka.
Dejme ještě jednu rundu na Česko."
"Ale samosebou," odpoví druhý.
První se dál zvědavě ptá: "A odkud z Česka?" "Z Prahy," zní odpověď.
"No to je neuvěřitelné. Já taky z Prahy. Dejme ještě rundu na Prahu."
Nyní se ptá druhý prvního: "A do které školy jste chodil?"
"Do Zvláštní školy," odpovídá první.
"No ne, já jsem chodil do stejné školy a končil jsem v šedesátém druhém."
"Opravdu neuvěřitelné!" pronesou unisono.
Mezitím se v hospodě objeví nový host a když k němu přijde vrchní, tak se ho zeptá:
"Co se to tu děje?"
"Ale nic zvláštního," odvětí vrchní, "jenom Vonáskovy dvojčata dostala důchod."

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.