pátek 29. dubna 2016

Přece ...

... něco padlo za oběť.
Včera byl mráz znovu.
Moje malá magnolie, mám ji asi tři roky, měla první poupáto, jedno jediné.
Těšila jsem se na něj a denně ji chodila povzbuzovat.
Už po prvním mrazu, nevypadala dobře a ten druhý, už květ dorazil.
Jinak žádné škody, všechno je v pohodě.
Vykvetl mi plný modřenec od Vendy,
je nádherný a vidím ho poprvé, znala jsem jenom ten mormální.
Tento je normální, těším se až se mi ten plný taky tak rozroste.
Pár macešek mi dělá parádu u vchodu ...
Po mrazivém ránu, byl včera zase krásný slunečný den.
Mějte taky krásný den a se sluníčkem.
Děkuju za Váš čas u mě strávený
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.