pondělí 25. dubna 2016

Vtipy na čtvrté dubnové pondělí

Šofér tiráku si v motorestu objednal jídlo a pití.
V tom přijedou tři chlapi na harleyech, usaděj se u něj,
jídlo mu snědí a pití vypijou.
Šofér na to nic, zaplatí a odejde.
Ti chlapi si mezi sebou říkaj: "Ten šofér byl buď srab,
nebo se neuměl prát."
Zaslechl to číšník a přitakal jim:
"Fakt byl nějakej divnej. Teď zrovna venku přejel tři motorky."
💥
Vystupuje manažer ze svého nového porsche, otevře dveře
a kolem projíždějící kamion mu urazí dveře.
Zastaví, šofér vyleze ven a manažer na něj spustí:
"Kam čumíš, debile?! Urazil jsi mi dveře mého nového auta!"
Tirák mu povídá: "Vy manažeři jste ale divní. Vy mi tu nadáváte kvůli
uraženým dveřím a vůbec vám nevadí, že jste přišel taky o ruku!"
Manažer: "A ku*va, rolexky!"
💥
Turista jede vzadu v taxíku a chce se zeptat taxikáře
na nějaké tipy, kam ve městě zajít.
Nakloní se a poklepe taxikáři na rameno.
Ten hrozivě vykřikne, strhne volant, odrazí se od autobusu na chodník
a zastaví před velkou výlohou.
Turista se začne hned omlouvat: "Pardon, netušil jsem,
že vás takhle vyděsím..."
Taxikář se na něj otočí a zařve: "Už nikdy mi to nedělejte!"
Pak se rozdýchá a povídá: "Není to úplně vaše vina.
Já jsem dnes první den v nové práci a předtím jsem roky
jezdil s pohřebákem."
💥
Zazobanec si koupil v Itálii renesanční obraz.
Aby se vyhnul na hranicích nepříjemnostem s celníky,
nechal obraz přemalovat primitivní krajinkou.
Doma pověřil restaurátora odborným "umytím" obrazu.
Za pár dní mu restaurátor telefonuje:
"Krajinka zmizela, ale s ní taky renesanční obraz.
Pod ním byla Madonna a teď se objevuje Mussolini.
Mám pokračovat?"

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.