pondělí 30. května 2016

Vtipy na páté květnové pondělí

Drahý, včera jsem měla nádherný sen. Zdálo se mi, že jsem byla v Tescu
a mohla jsem nakupovat zadarmo.
No, já jsem měl sen, že jsem měl sex se třemi ženami.
A byla jsem mezi nimi i já?
Ne, ty jsi byla v Tescu.
💥
Rodiče přijdou do školky,
děti sedí v pískovišti s tablety a chytrými telefony
a učitelka podřimuje na lavičce.
"Haló, nebojíte se, že se vám nějaké dítě ztratí?"
"Ne, kam by chodily, signál wi-fi je jenom na pískovišti."
💥
Dvě ženy se vrací pod parou z flámu a u hřbitova je popadne potřeba.
První stáhne kalhotky, utře se jimi a zahodí je.
Druhá vidí na hrově stuhu a použije ji ...
Ráno si jejich manželé volají: "Ta moje přišla bez kalhotek."
" To nic není, ta moje měla pod sukní cedulku:
Nikdy na tebe nezapomeneme, Hasický sbor Lhota."
💥
Ptá se solidní pán své nastávající: "Kolik si měla, Zuzanko, přede mnou milenců?"
Ticho.
Po půlhodině se znovu zeptá: " Ty se zlobíš?"
"Kdepak, počítám ..."

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.