středa 29. března 2017

Doma i venku

Zase jsem neodolala, když jsem šla kolem květinářství.
Vedle petrklíče je rýmovník se zimní srstí našich micinek.
Čípak to jsou nožičky?
Taky jsem si koupila hyacinty ...
Bílý je už v květu ...
... růžovy se na kvetení chystá a modrý si to ještě rozmýšlí.
Klívie už je rozkvetlá úplně.
Když jsem v sobotu pracovala v zahradě
na vysokých stromech u potoka pracoval strakapoud.
Mlátil zobákem celé odpoledne, šla jsem se na toho pracanta podívat.
Asi už ho z toho tlučení pořádně bolela hlava.
Musela jsem vám ho dát do kroužku, jinak by jste ho nenašli.
Fotka nic moc, strom je vysoký a všude samá větev,
strakapoud byl krásně barevný a tady vypadá jak černobílý.
Na jednom stromě, taky u potoka, už pár let hnízdí straky.
Zatím je hnízdo vidět, když ještě není listí.
Pak už je slyšet jenom jejich řev, asi mají italskou domácnost.
Takhle čeká náš Míša až ho pustíme domů,
ještě si neumí skočit na okno, jako ostatní kožušci.
Super středu přeju
a děkuju za návštěvu mého blogu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.