sobota 25. března 2017

To jsem tak jednou ...

... seděl na okně a pozoroval cvrkot venku.
Sice mi dosti vadily kytky na okně, ale co už s nimi.
Panička by mi dala, kdybych je přemístíl níž.
Najednou se venku objevily hrdličky, to bylo něco pro mě.
Docela špatně jsem na ně viděl,
upatlal jsem totiž okno pacinkou a pak jsem to chtěl jazýčke umýt.
Hrdličky se začaly muckat ...
... jedna na druhou skočila, asi ji chtěla ublížit.
Byl jsem z toho nervozní a nevěděl jsem,
jak té chudince pomoct.
Hned jsem si vzpomněl jak mi nedávno ublížil ten veliky kocour,
a jak jsem se bál.
V tom jsem zahlídl svoji mamku Lilinku,
jak přelézá od sousedů k sousedům ...
... a hrdličák měl po ptákách a já po podívané.
Tak jsem šel vyhlídat z druhého okna,
ale to je zase upatlané z venku od strýce Cvalíčka.
Tož jsem vám napsal co sem včera viděl,
panička měla napsaný článek
a já jsem ji ho smazal a dal ten svůj,
 protože je určitě lepší.
Pěknou sobotu přeju
a děkuju, že jste se na mě přišli podívat
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.