středa 26. července 2017

Středeční ...

... brouzdačka po zahradě může začít.
Bude asi docela chladno, tak dnes to nebude bosou nohou.
Přísloví - Svatá Anna chladno z rána - docela vyšlo,
tak se mi zdá, že těch teplých rán letos nebylo moc a nocí taky ne ...
Od soboty nám každý den zapršelo,
žádne dlouhé lijáky jenom takové desetiminutovky
a já nemusím zalívat.
Kvete mi durmen a nádherně voní ...
To rezavé není kytka, ale Brundiny uši.
Začínají kvést fuchsie i kany ...
V květináči kvete olověnec ...
A bílá kala.
Hořcové stromky jsou samý květ ...
Hortenzie, která vypadala, že nepřežila zimu, kvete ...
Žampióny mi už pod smrkem nerostou tři roky, co je takové sucho ...
... letos mi vyrostly o dva metry dál pod kytkou, protože ji zalívám.
Nakonec tam byly tři, ani jsem je neutrhla a nechala vysemenit ...
Sudy jsou plné, vedra na chvíli pominuly, tak si užívám ...
Krásný den a moc děkuju,
že jste se zase někteří zúčastnili brouzdání
i když je docela chladno.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.