pondělí 30. října 2017

Vtipy na páté říjnové pondělí

V Ostravě si povídají tři ženy po důlním neštěstí.
První se ptá druhé: "Kolik jsi dostala za starého?"
"Dostala jsem 500 000 korun. Kolik ty?"
"750 000." Pak se obě obrátí se stejnou otázkou ke třetí ženě.
Ta celá znechucená říká: "Já jsem nedostala nic, ten můj blbec zaspal šichtu."
💥
Lékař se ptá pacienta: "Kdy jste přestal pít?"
"Když jsem začínal vidět tchyni dvakrát."
💥
Žena: Pane, pijete pivo?
Muž: Ano
Žena: Kolik piv denně?
Muž: Tak asi tři.
Žena: Kolik platíte za pivo?
Muž: Kolem dvaceti pěti korun.
Žena: A jak dlouho pivo pijete?
Muž: Zhruba 30 let.
Žena: Takže jedno pivo stojí 25 Kč, vypijete tři denně, to je měsíčně 2 250 Kč.
Za jeden rok by to bylo přibližně 27 000 Kč, mám pravdu?
Muž: Asi ano.
Žena: No vidíte. A za 30 roků už to dělá 810 000 Kč!
Muž: Je to možné.
Žena: Kdybyste ty peníze nepropil v pivu, ale uložil si je na úročený účet,
mohl byste si teď za to koupit Ferrari!
Muž: Paní, pijete pivo?
Žena: Zásadně pivo nepiju!
Muž: A kde máte to Ferrari?
💥
Ve škole se ptá paní učitelka dětí: "Kampak pojedete o prázdninách?"
Přihlásí se Anička a povídá: "My doma mluvíme anglicky, proto pojedeme do Anglie!"
Přihlásí se Honzík a povídá: "My doma mluvíme německy, proto pojedeme do Německa!"
Nakonec se přihlásí Pepíček a povídá: "My doma mluvíme sprostě, proto holt pojedeme do pr**le!"
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.