neděle 31. prosince 2017

Silvestrovské kočkoviny

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Lilčo, nechlemstej s té moji misky, já Tě vidím!"
"Sorry Brundo, jenom jsem chutnala, jestli to nemáš lepší."
"No proto!"
"Tak co večer podnikneme, půjdeme ven, nebo budeme lenošit doma?"
"Já bych byl doma, venku to bude bouchat a to nemám rád."
"Tak se to jednoznačně schválilo,
do desíti jsme venku a pak si budeme užívat teplíčko doma."
"Jéjda, zase něco řeší.
Já mám vyřešeno, budu doma s páníčkama a bude mi dobře."
"Z okna se budu dívat na rachejtle
a poslouchat paničku, jak to nemá ráda, že zvířátka trpí ..."
"Nějak mě to zmohlo, trošku si schrupnu."
"Hej Brundo, nechrápej zase, tady se fákt nedá odpočívat po práci!"
"Jsem z nich celý unavený, než se s nimi domluvím ..."
"Jů, to je krásný sen ...
... pečené kuřátko a celé,
opravdu celé kuře a moje, vlastně naše"
"To je lebeda, narodil jsem se do super rodiny."

Za prosincem končí rok

do nového jenom krok.

Veselý Silvestr
a mějte se rádi 💕

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.