pondělí 28. května 2018

Vtipy na čtvrté květnové pondělí

Mladý muž dělá řidičák na motorku.
Zkušební komisař povídá: "Teď třikrát objedete náměstí.
Já vám vstoupím do jízdní dráhy, abyste prokázal, jak si s tím umíte poradit."
Mladík objíždí několikrát náměstí a pořád nic.
Tak zastaví vedle učitele a ten povídá:
"Komisaře odvezli do nemocnice, spletl si motorku."
💥
Malá hočička se prodírá zástupem zákazníků k pultu a prosí:
"Můžete mě pustit dopředu? Tatínek sedí doma a čeká na mě."
"A co to tedy bude, slečno?"
"Toaletní papír."
💥
Komando městských strážníků rozehnalo hlouček čumilů před nádražím
v jehož středu seděl jakýsi děda na schodech a pohazoval si v dlani dvoukorunou.
"Co to tu děláte, dědo?" zahřímal velitel.
"Jen jsem tu lidem povídal, že vzpomínám,
jak jsem za dvoukorunu za první republiky koupil dvacet deka salámu,
za komunistů litr mléka nebo půlku chleba a dneska přemýšlím,
kde sehnat ještě tři koruny, abych si mohl zajít na záchod."
💥
Šef přijede ráno do práce v novém Ferrari.
Tak mu říkám: "Super auto, moc se mi líbí."
A on odpověděl: "Pokud budeš poctivě pracovat,
plnit práci jak máš, dělat přesčasy a makat i o víkendu,
tak si za rok ... koupím ještě lepší."
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.