sobota 28. července 2018

Boty dolů a jdeme brouzdat

V úterý jsem posekla zahradu, tak na včelku nešlápnete nebojte,
jetelina je na kompostu.
Pavouček má zásobárnu vody v pavučině.
Kvete Hořec
Když jsme u té modré, zastavíme se i Hořcového stromku ...
A teď jdeme do žluté, tak Janeba ...
Třapatka dřípatá má víc jak dva metry ...
Nová třapatka, jasně já si nedám pokoj,
ale když ona je tak krásná ...
Ještě není zasazená, ale místo pro ní, už mám.
Mečíky skončily ve váze, déšť mi je polámal, ale kvetou další ...
Hortenzie mi moc neroste, ale kvete, to je hlavní ...
Jo a už kvetou Jiřiny, že by se blížil podzim?
Děkuju, že jste se se mnou prošli a že vás to ještě u mě baví ...
Jo, a zítra Kožuškov bude a možná i s překvapením.
Krásnou a pohodovou sobotu.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.