středa 9. ledna 2019

Páteční ...

V pátek se zdálo, že se klube sluníčko,
den na procházku jako stvořený.
Mojeho Pepana jsem odtrhla od počítače a televize,
moc se mu nechtělo opustit svoje pohodlíčko ...
Než jsme se vypravili, sluníčko si to rozmyslelo
a jenom nás škádlilo někde v mlze.
Tomi od sousedu nás vítal ...
Vyšlápli jsme kopec a jsme v lese ...
V pátek ještě moc sněhu nebylo,
začalo pořádně padat až v noci.
Včera u nás chumelilo celý den ...
Pepan mi pořád lezl do záběru,
asi chtěl mít procházku rychle za sebou.
Prý mu mám příště dát obojek a vzít ho na vodítko.
Asi se nad sebou budu muset zamyslet.
Lavičky opuštěné, kdo by tam seděl v takovém čase ...
Radhošť se krčí v podivném mraku ...
Maruš, všechno v pořádku, chaty stojí.
Tady začalo hodně foukat a sněžit,
foťák jsem šoupla do batohu.
V momentě přiletěl strakapoud a provokal mě na stromě,
než jsem foťak vylovila, byl v čudu.
To samé mi udělali vrabci na keři, bylo jich tam pořádné hejno.
Tak je to vždycky, když mám foťak v ruce nic se neděje,
ale jenom ho schovám ...
V pondělí jsme měli den jak malovaný,
celý den svítilo sluníčko,
ale o tom zase příště ...
Děkuju, že jste došli až sem, bylo toho dost
a ještě k tomu bez sluníčka.
Mějte příjemný den.
🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.