pátek 15. února 2019

Kdysi dávno ...

... je tomu už skoro dvacet let,
jsem dostala v práci k narozeninám
Čestné uznání za přelet nad Petrovými kameny ...
Taky jsem obdržela Letecký průkaz na koště,
ale o tom všem jsem už kdysi psala ...
Jelikož jsem si přála věšteckou kouli,
tak mi ji k narozeninám kamarádky koupily ...
Za ty roky už jsem ani nevěděla kde ji mám,
věštit neumím, tak koule odpočívala někde ve skříni.
U Vendy na blogu jsem se dočetla, že se přes kouli dají dělat príma fotky.
Hned jsem kouli hledala a taky našla,
doma jsem zkusila pár fotek, jsou nic moc, ale vidím, že by to šlo.
Už se těším, až venku budou kvést kytky,
to bude jiné focení přes kouli, než v zamračeném dni ...
Vzala bych si ji ven na procházku, jako Dáša F.
ale koule je dost těžká,
budu se muset poohlídnout po nějaké menší, kapesní.

Hezký den a děkuju že jste ke mě zavítali na blog.
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.