pátek 29. března 2019

Čemeřice

K čemeřici jsem přišla už před léty, jako slepý k houslím.
U sousedů ji měli kousek od plotu
a když se od podivína celá rodina odstěhovala a zůstal tam sám,
Čemeřice se taky začala stěhovat k nám.
Každý rok si nějakou vyrýpnu,
už je mám na každém rohu a spoustu jsem ji rozdala.
Plnou čemeřici jsem si loni koupila sama.
Bílou, jsem kupovala snad tři roky po sobě a vždycky uhynula.
Až loni nasazená zůstala až do jara ...
Ještě mám plnou bílou má pupenek, tak snad bude opravdu plná ...
Príma páteční den
a děkuju za váš čas u mě na blogu strávený.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.