středa 27. března 2019

Pěšky

To jsem si tak zase jednou vyšla pěšky z města domů.
Když vyfuním schody nahoru,
mám na kopci krásný výhled ...
Po chodníku se príma šlape, není to sice zkratka,
cesta je stejně dlouhá, ale bez aut ...
Už je vidět kapličku, tak to jsem uprostřed dědiny ...
Vedle kapličky stojí restaurace U Romany,
bývalá pošta ...
Blížím se k fotbalovému hřišti ...
Vzadu, žlutá budova je škola.
Za potokem je vidět penzion U Bundárů (zelená budova uprostřed)
Ještě pohled zpět na školu ...
To byly časy, když jsem tu chodila pro Matyho a Marečka ...
Hold vnuci rostou, chodí už do jiných škol ...
Za pár let tu budu chodit zase pro Aličku.
... a už jsem na hlavní cestě,
ještě deset minut a jsem doma.
Děkuju všem co mě na cestě doprovodili,
hned se jde líp, jak je nás víc.
Krásnou středu
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.