středa 29. května 2019

Bylo krásně

Víkend se vydařil, bylo krásné počasí.
Hned ráno jsem se dala do práce po tom deštivém lenošení.
Uvařila jsem oběd, dala prádlo do pračky a vyrazila na zahradu.
Všechno mi šlo krásně od ruky.
Nejdříve jsem vyplela břížek pod plotem,
ten už to moc potřeboval ...
Pak přišlo na řadu vypletí dvou rybízu.
Slibovala jsem jim to dlouho, ale v tom suchu to prostě nešlo.
Pak bylo zase moc mokro, zato teď to byla paráda,
šlo to samo ...
Jak jsem byla v ráži i juku jsem vysvobodila z plevele
v tom na mě volala hortenzie - Já chci taky - taky jsem ji vyplela.
Plácek po vykopaném pařezu jsem dala do pořádku ...
Po obědě jsem se pustila do natírání.
Nejdříve jsem natřela kůlnu z boku, byla už oprýskaná.
Pak jsem se pustila do obou dveří od kůlny zevnitř.
Podařilo se mi namíchat barvu podle mých představ ...
Když chytím štětec do ruky, nevím kdy přestat.
Natřela jsem ještě plůtek s hrníčkama a sloupky.
Pak jsem si uvařila kávu a polenošila v pergole ...
Rajčatům se moc nechce,
chtělo by to pořád teplo a né takové výkyvy ...
Rajčatům se moc nechce,
chtělo by to pořád teplo a né takové výkyvy ...
Okrasný mák ráno ...
A odpoledne.
Děkuju, že jste vyslechli moje povídání.
To víte, zase tak často nemám tolik elánu,
ale jsem na sluneční pohon a po těch deštích mě sluníčko hezky nakoplo.
Včera nám pršelo, ale to mi nevadilo malovali jsme chodbu a schodiště ...
Večer přišel takový lijavec, že vodu příkopy nastačily brát a tekla po cestě.
Príma den přeju všem, co ke mě zavítali.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.