neděle 1. září 2019

Kožuškovské kočičárny

"Cvalí, nevíš kde se nám ztratil, ten chycený hraboš?"
"Jonášku, myslím, že bude ve vyčištěné příkopě pod sousedovým mostkem."
"Fuj, to je hnus to bláto, co moje bílé pacinky?"
"Jonášku, kdepak, není tam, celé sem to prošel."
"Jdeme hledat jinde."
"Ty Cvali, já bych se tam šel ještě mrknout."
"Jonášku, já už tam nejdu."
"Cvalíííí, vrať se je tam, viděl sem ho,
nadběhneme ho, běž z druhé strany."
"Jonášku, jsem na stromě, prohnal mě veliký pes."
"Ještě, že si byl zrovna v té rouře, ten by tě chytil za prdítko, Jonášku."
"Už jdu a hned ti s tím lovem na hraboše pomůžu."
"Jsem z toho lovení nějaký utahaný, dám si dvacet ..."
"To budou sny, hlavou se mi honí sami hraboši."
"No co je, co je, o mně tu dneska nic nebude, nebo co?
No proto, už sem se lekla, že jste na mě zapomněli!"
Pohodovou neděli přejeme
a děkujeme, že vás baví naše lumpárny.
😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.