pondělí 4. listopadu 2019

Vtipy na první listopadové pondělí

Chlap čeká v porodnici na chodbě na konec vizity.
Otevřou se dveře, vyjde doktor a chlap říká:
"Pane doktore, děkuju za syna i za manželku,
že jste tak bravůrně zvládli porod.
Můžu jednu otázku? Za jak dlouho bysme mohli mít sex?"
Doktor odpoví: "Asi za deset minut, počkám vás na parkovišti ..."
💗
Lékař volá jednomu ze svých prominentních pacientů:
"Promiňte, ale ten účet, co jsem vám poslal za léčbu,
se mi vrátil neproplacený."
"To je v pořádku, mě se ta bolest zad, taky vrátila."
💗
Baví se dva vysokoškoláci po promoci:
"Ty vole, když si uvědomím, jaký já jsem inženýr,
tak mám normálně strach jít k doktorovi."
💗
Letecká linka Moskva-Bratislava.
Chvíli po startu vrazí k pilotovi chlapík s pistolí a křičí:
"Do Vídně!"
Pilot pokojně odpoví: "To nejde."
Chlapík znervózni a opakuje: "Říkám do Vídně, nebo budu střílet!"
"To nejde, mladý muži, otočte se za vámi sedí chlapík,
má bombu a už si objednal Mnichov."
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.