pondělí 18. listopadu 2019

Vtipy na třetí listopadové pondělí

"Tak tys prej věřila na Ježíška do patnácti..."
"Drž hubu, tys ještě vloni věřil na rybí prsty ..."
💧
Belgický ovčák, borderka a kočka zemřou a jdou do nebe.
Předstoupí před Boha, který chce slyšet, v co věří.
Německý ovčák povídá: "Věřím v disciplínu, výcvik a loajalitu páníčkovi."
"Dobře," povídá Bůh, "děláš čest psům. Tak tedy usedni po mé pravici."
Dobrman říká: "Já věřím v lásku, poskytování péče a ochrany páníčkovi."
"I to je dobré," pokýve hlavou Bůh. "Usedni po mé levici."
Pak se Bůh podívá na kočku. "A co ty, kočičko? V co věříš ty?"
Kočka odpoví: "Já věřím, že mi sedíš na místě!"
💧
Milí sousedé!
V sobotu večer pořádám u mě párty,
která potrvá dlouho do noci.
Proto vás žádám, abyste v neděli nedělali kravál,
budu se chtít vyspat!!!
💧
Manželka: "Koukni támhle na toho ožralého chlapa."
Manžel: "Kdo to je?"
Manželka: "Před 10 lety jsem odmítla jeho žádost o ruku."
Manžel: "Ty vole, on ještě pořád slaví."
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.