středa 18. prosince 2019

Už se to blíží ...

Už nám svítí tři svíčky, blíží se to, blíží.
Asi jsem byla hodná,
protože jsem už dostala dárky od kamarádky Zdenky ze Stříbra.
Dárky mě moc potěšily.
Včera jsem měla návštěvu,
přijela bývala snacha s dcerou a jejim přítelem.
Přijel s nimi i můj nejstarší vnuk(22) s kamarádem,
vlastně taky mým vnukem (syn od bývalého dceřina přítele)
Dostala jsem Vánoční hvězdu, svíčku a krásnou lucernu.
Petra ví,čím mě potěšit.
S úklidem si taky hlavu nelámu,
Bětka všechno zastane za mě ...
Akorát sklo jsem si umyla sama,
to by se Bětce špatně drželo v packách
a potom nevím, co by řekly návštěvy na ty chlupy.
Máme už i nazdobený stromeček a pod nim betlém.
Chceme si ho užít po vánocích už to není ono ...
Pomáhali nam i kožušci,
ale docela brzy je to zmohlo
a Bětka skončila v krabici po ozdobách a Jonáš pod radiátorem.
Príma středeční den
a děkuju za vaši předvánoční návštěvu
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.