středa 11. prosince 2019

Z víkendu

Máme tu druhý adventní týden
a na adventním věnci nám v neděli svítily dvě svíčky ...
V sobotu dopoledne jsem si vykrájela z marcipánu ozdoby na cukroví ...
Navážila všechny ingredience a Pepan zase dal dohromady těsta .
Po obědě, jsem se pustila do pečení,
vždycky začínám Lineckým cukrovím ...
Pak přišly na řadu Vanilkové rohlíčky ...
Ve verandě už tuhne poleva na skořicových kolečkách ...
V neděli po obědě jsem pokračovala Ořechovými mušličkami,
ale ty se budou plnit až těsně před vánocemi ...
Košíčky mi šly rychle od ruky,
protože jsem měla chlupatého pomocníka.
Ještě pár Pracek ...
Uklidit umyté formičky a část cukroví je hotová.
Pěknou středu
a děkuju, že jste došli až na konec článku.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.