pondělí 29. června 2020

Vtipy na páté červnové pondělí

"Tati já chci kočku."
"Né srala by všude po koutech."
"Tak tygra."
"Vůbec! To by jsme zase srali po koutech my!"
💛
Byl jsem na dovolené v Itálii,
přisedla si ke mně pěkná kočka.
Vůbec neumím italsky a ona začala po jejich.
Pak vzala ubrousek a něco tam napsala.
Podívám se a byla tam nakreslená postel.
Vůbec nevím, jak přišla na to, že jsem stolař.
💛
"Prosím vás, to tetování bolí?"
"Záleží, kde vám to budou dělat."
"No v Praze."
💛
Kolegové přijeli ze služební cesty.
Slečna říká: "Tak co, půjdeš nahoru?"
"To jako na kávu?"
"Možná i na víc."
"Víc káv nevypiju, to by jsem neusnul."
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.