pátek 14. srpna 2020

Okna ...

Pohled z kuchyňského okna ... 

Pohled do okna ...
Krásný páteční den
a děkuju za váš čas strávený u mě na blogu 🌺

🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉 🍉

12 komentářů:

  1. No krásný pohled to je. Já mám letos muškáty divné. Sice kvetou, ale nějak jim to vedro neprospívá.
    Nejsou takové svěží a bohaté jako je většinou mám.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám je od východu tak tam tak netrpí, odpoledne už na ně nesvítí :-)

      Vymazat
  2. Nádhera,naprostá nádhera.Letos nemám úspěch s kytičkami na oknech.Na balkoně "venčím"ibišky a vánoční kaktusy.Ty jsou krásné-aspoň trochu radosti.
    Přeji krásný den☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos se máločemu daří, je to divný rok ...

      Vymazat
  3. Libuško, okna máš nádherná a pohled z nich také. Nejlepší je to stejně venku někde ve stínu, že?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loty, venku je príma, ale z okna se taky ráda kochám :-)

      Vymazat
  4. Libuško, to je pastva pro oči. Skoro celý rok ti stále něco krásného kvete. Přeji hezké dny tobě i kočičáčkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, snažím s aby furt něco kvetlo i v zimě v truhlíku vřes :-)

      Vymazat
  5. Zdravím kočičáky.
    Moc krásně Ti kvete zahrádka. Nevím, co dřív obdivovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jamilko, kočičáci taky pozdravují :-)

      Vymazat
  6. Pohled z okna i do oken se mi moc líbí. Stále Ti něco krásně kvete.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, růži, snažím se aby tu bylo pořád barevno :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.