pondělí 7. prosince 2020

Vtipy na první prosincové pondělí



"Božka, tak jsem zhubla tři kila."
"A kolik si vlastně vážila?"
"156 kilo."
"Hmm, tak to je, jako by vypadl z tanku šroubek."
Jsem solidární, když jde o zachránu světa,
 spokojím se i s lahváčem.
V květinářství:
"Proč mají ty kytky roušky?"
"Jsou to přece Prymulky."
Dlouhý zaoceánský let, všichni cestující spí. 
Najednou se zvedne mladý pár a jde k záchodům.
Šustění oblečení a vzrušený šepot:
"Pane bože, já už se memůžu dočkat! Máš ten kondom?
Rychle, natáhni ho ..." a pak už jenom hluboké nádechy,
přerušované povzdechy"to je fantazie a "ach, mě to tak strašně chybělo."
Najednou se ozve z palubního rozhlasu: "Vážení cestující na zadní toaletě,
hovoří k vám kapitán letadla. Dobře vím, co tam děláte, 
a vy dobře víte, že je to v letadle zakázáno.
Takže okamžitě zhasněte tu zatracenou cigaretu
a sundejte ten kondom z detektoru kouře.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

6 komentářů:

  1. Tomu říkám dobré ráno ☺
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se pobavila, ať žijou roušky. Kéž by jsme je už nepotřebovali. U nás hodně fouká a už mě to nebaví. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. :-D, :-D, :-D
    Měj hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
  4. Je pondělí, tak jsem se přišla pobavit. A výsledek? Super, díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.