sobota 30. ledna 2021

Sníh ...

 ... u nás padá opatrně jenom po troškách.

Ale bílo máme, to je hlavní.

I v krmítkách je sem tam živo ...
Krásnou zasněženou sobotu
a všem děkuju za váš čas strávený u mě na blohu.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

14 komentářů:

  1. Tady včera pršelo.Vypadá to hrozně.Jsem ráda,že nikam nemusím.U vás je to přece jen hezčí.
    Přeji pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. K zimě sníh patří, ale to co předvádí zima tyhle dny u nás, tak už by to mohlo stačit. Včera kolem 10 hodiny začalo sněžit a napadalo toho opět dost, v noci pršelo a teď už se zase ochladilo a chumelí. Co k tomu dodat, je to počasí, jako na obrtlíku a ještě k tomu pořádně fouká, tak máme sníh až na domovních dveřích, které jsou pod střechou asi 2 m daleko od volného prostoru. U tebe se mi moc líbí ten krteček, ostatní věcičky jsou taky hezký. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, mám spoustu keramických blbinek do květináču, nedávno jsem je objevila v krabici, musím je vytáhnout :-)

      Vymazat
  3. Na dnešek nám sněhu napadlo hodně, ale je pravda, že začíná odtávát a je to sníh mokrý . Krajina je ale krásně bílá.
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my máme teď holomrazy, sníh nikde, teda máme hromádku za domem po iglů :-)

      Vymazat
  4. Libuško, krmítko máš parádní i s jeho osazenstvem:-) taky mám hned za oknem krmítko, takže když vařím, tak se kočkám mýma okřídlenýma kamarádama:-) přeju krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my máme krmítko na každém rohu, celkem 6ks. Ptáčci poslední roky tolik nelítají i když tam mají pořád slunečnice.

      Vymazat
    2. Tééda to mě letos prvně začali létat mlynaříci asi 10 najednou vždy přiletí, asi jsem je nalákala na lojové koule, jelikož 14let jsem je tu neviděla:-) jinak jsou chvilky kdy se mi tam slétnou sýkorky, brhlíci a mám jich tu plno a pak se třeba půl dne neobjeví.

      Vymazat
  5. Libby, krásné fotky s úžasnou zimní atmosférou. 👍❄👍
    U nás včera celý den pršelo a sníh je pryč.
    Měj hezké dny🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, my máme taky po sněhu, prý ještě napadne, tak uvidíme :-)

      Vymazat
  6. Libuško, zasněžené truhlíky jsou kouzelné. A ptáčky bych vydržela dlouho pozorovat.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, taky mě baví pozorovat cvrkot v krmítkách .-)

      Vymazat
  7. Zasněžené dekorace jsou super.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.