čtvrtek 22. dubna 2021

Doma

Už pár měsíců nám kvete Klívie.

Dva květy už odkvetly, jeden právě dokvétá a jeden se klube na světlo. Potřebovala by osprchovat, ale teď to nejde za měsíc už bude venku a tam ji umyje déšť.

Kvete mi i oranžový kaktus, dal si na čas.
Když jdu do Lídlu, koupím si kytičku, tentokrát to jsou růžičky ...

Pak mi přibyla ještě jedna kytička, zase růžová.
Dala jsem je dohromydy a mám doma dvojnásobnou parádu.
Príma čtvrtek přeju všem návštěvám
a děkuju, že jste se u mě zastavili.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. Máš nádherné květinky.
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. ...a líbí se mi nejvíc ta kytička v košíku ☺ (Bětuška)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně Ti to doma kvete. Oranžový vánoční kaktus jsem ještě neviděla. Mně teď rozkvetl červený, ale má jen jeden květ. Zato mi dělají radost tři orchideje.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Růže jsou krásné, ne nadarmo se jim říká královny květin. Kaktusy musím letos přesadit, už to hodně potřebují a taky málo asi kvůli tomu kvetly. Zato azalka za oknem mě kvete už podruhé a je samý květ, je krásná. U nás je sluníčko, ale strašně ledový vítr, že jsem si musela natáhnou i čepici a vzít zimní bundu. Předpovídali na pár dnů mráz, tak jim to asi vyjde. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Růžičky jsou krásné. Zkusím tu mojí klívii také převést na zahradu. Ale nevím kam ji umístit, jestli do stínu nebo na slunce. Také jsem myslela že nesmí voda natéct mezi listy. Při dešti určitě nateče. Máš její Ale nádhernou. Příběh té mojí je hodně dlouhý a i když nekvete je to holka statečná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, dávej ji ven hned v květnu, ale do stínu. V září ji vezmi domů a nezalívej, až do listopadu, nebo jak ji začnou žloutnout spodní listy, začni zalívat a pokvete. Když jsem ji mívala jenom doma, nekvetla vůbec. Na sluníčko ji nedávej, spálily by se jí listy.

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.