úterý 27. dubna 2021

Okénko do kuchyně 316.

Polívku si dáme s houbami ...
Dále si uděláme kuře s bramborami na cibuli a smetaně.
Jídlo celkem bez práce, 
šoupneme všechno do trouby a oběd je za chvíli hotový
Víkendové pečení. 
Jogurtový koláč s tvarohem a meruňkami z kompotu.
Hezký úterní den
a děkuju, že jste přišli mrknout do okénka.
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

7 komentářů:

  1. Já bych si tak dala ten koláč.Už jsem ho opravdu dlouho nepekla.Poslední dobou jsou u nás buchty s povidly.To kuře s bramborami bych si dala.Taková varianta mě nikdy nenapadla.
    Přeji sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Toto jídlo dělám taky a je to jednoduché a moc dobré. A na jogurtový koláč mám recept a ještě jsem ho nezkoušela, tak ho asi brzo upeču. Hezký slunečný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si pochutnala. Já budu dneska dělat asi brambory s něčím zapečený, abych vyprázdnila lednici a aby zmizel zbytek brambor. Budu muset brzy asi něco zase upéct, děláš mě chutě. U nás vykukuje sluníčko a asi bude docela hezky, sice teplota zatím nic moc, ale snad to taky přijde. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libunko, dala bych si úppppně všechno.Ty stehna s bramborem zalité šlehačkou jsem dělávala často. Zde po ránu hezky - opatrujte se Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško tuhle variantu kuřete s brambory dělám taky a je to moc dobré. U nás plněná pečená rajčata a brambory. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak uz vim,co upecu s tema kurecima prsama,to jak mas dnes.Dik za tip.
    Mej hezke odpoledne i s kozuskama.

    OdpovědětVymazat
  7. Už vím jak příště upéct kuře. Koláč bych si také dala.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.