čtvrtek 29. dubna 2021

Zítra ...

 ... máme 30. dubna. Tento článek jsem tu měla někde v začátcích mého blogování, chtěla jsem napsat nový, ale myslím si, že mnozí jste ke mě ještě na původní blog nechodili a ti, co chodili si článek třeba nepamatují, nebo rádi přečtou znovu. Každopádně by jste měli vědět za kým tu na blog vlastně chodíte.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


Jako každý rok se chystám na  pravidelný slet čarodějnic.
Nemyslete si , 
že jsem jenom nějaká taková "jako čarodějnice"!
Mám platný Letecký průkaz,
už od roku 2001 s neomezenou platností
a nalítaných spoustu kilometrů.
Taky vlastním Čestné uznání
za úspěšný přelet "Petrových kamenů".
V obýváku mi visí moje kamarádka, kterou každoročně beru na slety.
Pravidelně každý rok se připojuji k Verunčinu letu,
který naplánuje dopředu a po cestě sbírá známé blogerky.
Už se moc těším až zase vyrazíme a provětráme faldy ...
Přidejte se k nám, budeme se těšit.

Děkuju, že jste se zastavili.
Mějte se hezky
a zítra letu zdar!


🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

8 komentářů:

  1. Ty máš krásný letecký průkaz, ten je už skoro památeční. Kdo ví jaké bude počasí, asi budou muset čarodějničtí učňové vymyslet nějakou kapotáž, co kdyby pršelo a košťátko by mohlo trošku stávkovat. Dneska se u nás už začíná trošku počasí kazit a je zataženo. Mám nadělaný brázdičky na brambory, tak je dneska asi osadím bramborama a trošku zahrnu a pak už může klidně pršet. Horší to bude s těma buřtíkama, jestli bude na čáry pršet. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také takový průkaz, ale safra, kam já jsem ho dala? 🙂 Snad jsem ho při posledním sletu neztratila.Tak hurá, jenom se nám to nějak mračí.

    OdpovědětVymazat
  3. Letos je všechno tak nějak jinak.Ani jsem si nevzpomněla,že bych měla začít s přípravou ☺
    Přeji všem krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, já mám také letecký průkaz, jen přemýšlím, kam jsem si ho založila. A pak mám ještě dřevěnou paličku - vychovatelku. Ta se také hodí nejen k létání, ale i k vychovávání jiných létavic. Srážky jsou určitě možné. Zdraví ježibabka Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško to máš pěknou leteckou prúkazku. Je vidět, že už máš něco nalétáno. Díky za připomenutí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už si leštím koště.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, ty jsi teda zkušená čarodějnice. :o) Já žádný takový průkaz ještě nemám. Užij si krásně zítřejší slet a opatrně na přistání. :o) D.

    OdpovědětVymazat
  8. Také mám někde schovaný čarodějnický průkaz.Ale poslední roky už nelétám.Vadí mě ta výška.
    Tak hezký čarodějnický večer a další pěkné dny

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.