sobota 26. června 2021

Na sobotu

Ismene začínalo kvést, ještě ho čekaly tři květy ...

 Ten včerejší "výprask" už asi letos nerozchodí ...
Ještě před pár dny jsem se kochala květy na Dvouzubci ...
Držel se statečně, on zase rozkvete.
Jediný květ žluté Kaly dostal kroupou přímý zásah ...
Bílé Kaly mají květu spousty, ale zůstaly netknuté.
Tady taky nějaká kroupa byla úspěšná ...
Radost mi udělaly okurky, na to, jak jsou malinké, krásně kvetou
a kroupám se ubránily.
Už mají i malinké plody.
Bětka mi zase vylepšuje fotky ...
Takže, škody po čtvrtečních kroupách u nás nestojí ani za řeč. Nikdy bych nevěřila, že kytky vydrží kroupy větší než pinpongové míčky. Převrácené a vysypané květináče jsem přesadila a je to. Pořád jsem při tom myslela na lidí, co přišli o domov a dokonce i o život. Takové polámané kytky jsou opravdu proti tomu prkotina.

Klidnou sobotu a děkuju za vaši návštěvu

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

7 komentářů:

  1. Libuško krásně ti to všechno roste a kvete a Bětuška se mezi tím zeleným pěkně vyjímá. Moje známá je z Břeclavi a říkala, že je šťastná, že jim velké kroupy "jenom" rozbily auto.

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda,že lidem na jihu je hrozně.Nevím,co nás ještě čeká.
    Ale k pláči jsou i poničené kytičky.Bětuška,jako správná pomocnice,musí všechno prohlédnout.
    Přeji klidný víkend ☺
    Tady je 13°C.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy takove kroupy velike jsem nezazila.To bude mit plno aut,dulky v karoserii.
    Zahradka to prezila celkem dobre.
    Kdyz si clovek uvedomi co maji ja pohromu na jihu Moravy,je tohle opravdu nic.
    Snad se nam to vsem vyhne !
    Peknou a hlavne klidnou sobotu,preji vsem !!!

    OdpovědětVymazat
  4. jak slyším že mi něco při dešti a bouřce chrastí po střeše, tak si říkám ať to hned skončí, nebo ať je to jen malé, kroupy fákt nemám ráda. Ale je fakt, že pár polámaných kytek je nízká daň. Ta na Moravě je hodně vysoká. Bohužel....

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičky se snad vzpamatují.Lidí na Moravě je mi hodně líto,neumím si něco takového vůbec představit.
    Nám se ty pohromy nějak vyhýbají,ani se nepamatuji,kdy tu padaly kroupy.
    Tak se léto snad už uklidní a budou jenom krásné,pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Bětka ví, že je fotogenní, a proto se musí blýsknout na každé fotce, manekýnka jedna!¨
    Cítím s lidmi na jižní Moravě, neumím si představit, kdyby se něco podobného stalo nám.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, taky jsem se divila, že ty velké kroupy nenadělaly větší škody...Teda auto máme ďůlkaté, ale to je nic oproti tomu, co udělalo na Moravě tornádo...:-(

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.