pondělí 28. června 2021

Vtipy na poslední červnové pondělí.

Unavený cestovatel zapadne o půlnoci do hotelu a žádá o jednolůžkový pokoj.
Když se recepční začne hrabat v papírech,
chlápek se rozhlédne po hale a vidí,
že na jedné pohovce tam sedí hezká blondýna.
Řekne recepčnímu, aby chvilku počkal.
Za chvilku je zpátky se slečnou vedle sebe a povídá:
"To je ale náhoda, potkal jsem se tu s manželkou,
takže budu potřebovat dvoulůžkový pokoj."
Ráno jde vyrovnat účet a vyvalí oči, když zjistí, že má zaplatit patnáct tisíc.
"Co to je za nesmysl? Vždyť jsem tu byl jen jednu noc!"
"To ano, pane, ale vaše manželka už tu byla tři týdny."
🍀
Chlápek u doktora:
"Pane doktore, já mám asi sklerózu.
Dám si večer na okno slanečka a ráno tam není."
Doktor mu předepíše léky.
 Chlápek je pravidelně užívá a po týdnu jde na kontrolu, ale stále nic.
Doktor mu zvýší dávku a po dalším týdnu chlápek povídá:
"Už je to dobrý, on byl přilepený na roletě!"
🍀
Starý miliardář zemřel a zanechal závěť:
"Své milované manželce odkazuji vilu,
synům peníze a svému bratrovi,
který pořád tvrdí, že je lepší být zdravý než bohatý,
odkazuji svůj dres do posilovny."
🍀
Ředitel jedné významné společnosti má novou sekretářku.
Když se muž vrátí domů, jeho manželka se na ní hned vyptává:
"Má hezké nohy?"
"Prosím tě, já nevím." Mávne rukou ustaraně.
"A co účes, je modernější než můj?"
Pokračuje ve zpovídání manželka.
"O to já se nestarám," zamručí otráveně ředitel.
"A jakou má barvu očí?" Nedá pokoj.
"Nevšiml jsem si," zívne manžel.
"A jak se obléká?" Zkouší to stále manželka. 
Muž se na chvíli odmlčí. "Rychle!"

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

2 komentáře:

  1. Pěkné-ze života ☺☺☺☺☺☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. 😁😁😁 Přeji hezký týden bez velkých bouřek a krupobití 🌞

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.