úterý 31. srpna 2021

Okénko do kuchyně 334.

Polívku bysme si dnes mohli uvařit pohankovou.
Dále si uděláme oběd skoro bez práce.
Teda, uděláme si na talíř malou oblohu
do trouby šoupneme kuře s bramborami a cibulí, zalijeme smetanou
 a jdeme si třeba chystat článek na blog.
Zatím se nám to krásně upeklo ... 
... můžeme jít obědvat.
A zase jablíčka. 
Sotva jsme snědli ty rané, už padají podzimní, takže opět závin.
Rozlučka s prázdninami, třeba opékačkou.
I na to se našlo s návštěvou trošku slušné počasí.
Príma úterní den 
a děkuju že jste nakoukli do okénka.
🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

18 komentářů:

  1. Opravdové dobroty.Ty jsi tak pracovitá.Je to jako v pětihvězdičkové restauraci ☺
    Tady je 12°C,ještě se tady netopí-jsme oba nastydlí.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pracovitá, to se ti zdá, umím i krásně lenošit a to docela často :-)))

      Vymazat
  2. Libby, dnes bych si u vás moc pochutnala. My budeme mít hovězí vývar s krupicovými noky a fazolové lusky na smetaně s vajíčkem a bramborami.
    Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, fazolové lusky na smetaně mám moc ráda, mňam :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Libby,takto jsem jeste kure nepekla,zkusim.
    Mej hezky den a posli me kousek strudlu,dik !��������

    OdpovědětVymazat
  4. Připomněla jsi mi,že jsem na tento způsob kdysi kuře taky pekla.
    Štrůdl taky teď peču víc, nežli to ostatní. Taky nám už začínají padat podzimní jablka. Vloni jsme téměř žádná neměli, ale letos do zásoby na zimu budou.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my asi ty štrudly budeme jíst do vánoc, už zase padají podzimní jabka :-)

      Vymazat
  5. Libuško, kuře zapečené jako Ty taky dělám, jen tam přidávám ještě zelí. Je to výborné. No u Tebe být na stravu, tak bych byla jednou taková... Samé dobroty. Ahojda. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, se zelím jsem taky kdysi dělala, nějak jsem na to zapomněla, dík za připomenutí :-)

      Vymazat
  6. Samé dobroty, horkou polévku bych si do tohoto počasí dala. A u opečeného buřtíka jsem začala slintat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, právě dnes se zase chystáme na buřty na ohni :-)

      Vymazat
  7. Libuško, špekáček nesmí o prázdninách chybět :-)
    Kuřátko vypadá moc hezky, se smetanou jsem ještě nepekla, ale ráda přidávám jablíčka, nebo sušené švestky, nebo taky houby. Vyzkouším i podle Tebe :-)
    Přeji Ti pěkný zbytek léta :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, se švestkami někdy zkusím, houby moc nemusím, teda tu chuť ano, ale tu houbu né :-)

      Vymazat
  8. I u nás byla dneska zeleninová polévka s pohankou😊 Kuře se smetanou jsem takhle ještě nepekla, skvělý nápad, určitě vyzkouším. Zdravím 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, polévku s pohankou dělám často mám ji ráda :-)

      Vymazat
  9. Dnes bych se u Tebe dobře najedla! zabírám si zapečené brambory, štrůdlík, kávičku a buřtíka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, všechno jsem ti odložila, tak už vyjeď, ať ti to neschládne :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.