čtvrtek 2. prosince 2021

V krmítku

Ptáčky už nějakou dobu zase krmím.
Vrabec v krmítku aspoň chvíli postál a nechal se fotit.
Sněhové fotky jsou ze soboty, sníh hned roztál a u nás poprchává.
Sýkorky se tam dlouho nezdrží, vezmou semínko a už jsou pryč.
Někde na stromě, si ho v klidu vyloupou.
Cvalíček má dokonalé mimikry.
Nezbytná kontrola i v zimě.
Je třeba to trošku přihnojit.
Pohodový čtvrtek.
Všem návštěvám moc děkuju, že se u nás zastavily.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

10 komentářů:

  1. Vrabce jsem neviděla ani nepamatuji.Tady jsou snad jen straky.
    Po sněhu není ani památky.Včera pršelo.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zdravím. U nás létají na krmítko jen sýkorky, ale v hojném počtu. A jeden den přiletěla sojka, to jsem měla radost. Sněhu u nás napadlo,tak jsem stihla nafotit, co jsem potřebovala, ale už je fuč a teď pořád prší. Ráda jsem nakoukla k Tobě do Kožuškova. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, moc hezké fotky. U nás sníh skoro zmizel Včera jsem cestou k lékařce pozorovala ptáčky. Napřed kosa otužilce, který si užíval koupel v louži, o kousek dál kachny na řece a pak vrabce, kteří se jako načepýřené kuličky schovávali v křoví.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé a já u nás vůbec nevidím vrabce a jak jsem byla na očkování, tak jsem jich viděla ve městě hodně a koukala jsem jako z jara, u nás nahoře nejsou. Kosové se naproti v sousedčině zahrádce perou o maličké šípky. Hela neostříhala letos drobnou růžičku a tak se jim tam udělaly maličké šípky a to je podívaná. Sýkorky zase chodí na skalník k nám, na ty červené bobulky a taky se předhánějí, která jich sezobe víc. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Takové správně zimní fotky !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, taky mám krmítko za oknem, ale vrabci u nás nejsou, ale sýkorky, brhlíci a mlynaříci a seznam strakapoud.

    OdpovědětVymazat
  7. Cvalíček by se uplatnil v hádankách Najdi kočku 😊 Čerstvě nasněženo a k tomu sluníčko, to je prostě paráda. U nás jen prší, pal chvilku nic a zase prší 😏 Zdravím do Kožuškova 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Také krmím,ale samé sýkorky.Vrabec u nás není vůbec vidět.
    Hezký večer Libuško

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, to jsou krásné sněhové fotky. Také krmíme, ale zatím jsme neměla čas ptáčky pozorovat. Tak snad o víkendu.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za vaše komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.