středa 8. prosince 2021

V krmítkách ...

... máme pořád obsazeno.
Nejvíc k nám chodí do krmítek Sýkorky koňadry.
Sem tam přiletí Sýkorka modřinka.
Na ostružinách ještě pořád neopadaly listy, jsou ještě docela zelené.
Hrdličky ty jsou tu taky častým hostem a neví kdy odletět.
Nakukují nám do okna.
Taky Strakapoud k nám rád chodí, 
otočil se zády, protože ho Hrdličky nepustily do krmítka.
Chodí k nám víc druhů ptáčků, 
až se mi je podaří trochu slušně vyfotit, tak je tu dám.
Pátek a sobotu jsme měli slunečnou, bez sněhu.
V pondělí opět něco napadalo, ale chodník nebyl na odhazování sněhu, 
dokonce ani né na smeták, rovnou to odtávalo.
 Ale nakonec přece něco zůstalo  a máme  bílo.
Tak to vypadalo v pondělí ráno, když celé dopoledne sněžilo.
Děkuju za váš čas, strávený u mě na blogu
a přeju klidný a pohodový den.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

7 komentářů:

  1. Kdyby nebylo tvého blogu,tak už ani nevím,jak vypadají někteří ptáci.Léta jsou tady jen holubi,straky a hrdličky...Moc se mi líbí fotky s orchidejí.
    Přeji klidný den celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, máš pozorovatelnu pěkné v teple. To mají zase kožušci kino. 🙂Líbí se mi i zasněžený kostelík na okně.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásné podívání.
    U nás jsou jen zbytky sněhu, ale dnes ráno je docela mrazivo -6.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško,krásně jsi ptáčky nafotila.Mně chodí pořád jenom sýkorky a brhlík.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, u nás je to podobné, jen hrdličky se ke mě do krmítka nevejdou:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ale ti větší ptáci si krmítka pěkně střeží. Mají se dobře u někoho kdo jim nasype je jim dobře a drží se tam. U nás jsou hlavně malý ptáčci, největší jsou kosi. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za vaše komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.