pondělí 6. prosince 2021

Vtipy na druhé adventní pondělí

Je důležité umět říci NE!
Třeba: Dáš si pivo?
Co by NE!
🌟
"Člověče, mám nahnáno," svěřuje se Honza Petrovi.
"Dostal jsem dopis, ve kterém mi jeden chlap vyhrožuje,
 že mi zláme obě nohy, pokud mu nepřestanu chodit za ženou."
"No," povídá Petr, "myslím, že se ji prostě budeš muset vyhýbat."
"To se ti lehce řekne."
"To ji máš tak rád?"ptá se Petr.
"O to nejde," opáčí Honza.
ten chlap, se vůbec nepodepsal."
🌟
Podle vládního nařízení:
Kdo bude mít v koleně vodu, platí vodné.
Když si ji necháte vytáhnout, tak platíte i stočné.
🌟
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

5 komentářů:

  1. ☺☺☺☺☺☺☺☺
    Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké vtipy a hurá do dalšího týdne. U nás jemně popadává sníh, zrovna projel okolo prohrnovač a taky posejpal, tak je silnice u nás ošetřená. Mám tady Tomáška, kašle a rýmuje, včera i zvracel, tak asi nějaká chřipka, ale dneska už je mu líp. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.