sobota 26. listopadu 2022

Už v ...

... říjnu mi nasadily Vánoční kaktusy pupeny.
Teď jsou v plném proudu kvetení.
Bílý má květů nejmíň, ale pořád se objevují nové. 
Oranžový kvete nejvíc a dělá mi největší radost,
protože ta barva není u Vánočních kaktusů moc obvyklá.
Růžový má nádhernou barvu a největší květy.
Ještě mi začíná kvést další malý růžový, ale má jenom dvě poupata.
Na schodišti mi pokvetou dva staré kaktusy, ty kvetou každý rok. 
Je tam chladno, tak kvetou až na vánoce
 a vydrží v květu i tři měsíce, jako třeba vloni.
Od kamarádky, co nás chodí stříhat, 
jsem dostala krásný brambořík.
A nezapomeňte zítra zapálit první svíčku na adventním svícnu.
Je první adventní neděle, letos připadla už na poslední listopadovou neděli.
Děkuju všem, kdo dnes navštívil můj blog
a přeju klidnou a pohodovou předadventní sobotu.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

6 komentářů:

  1. Vcer jsem kaktusy prohlížela a zatím nic. Ale kvetly spíš později, dokonce i na Velikonoce. Tvoje jsou nádherné. Ta oranžová barva je opravdu skvostná. Čas letí jako splašený. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvete Ti to nádherně. Ten oranžový ten si tedyje ! Já jsem nikdy vánoční kaktus neměla.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, oranžový kaktus vidím poprvé.Bily mi kvete teď,jeden má nasazeno na květ a další tři už odkvetly.Preji krásné adventní dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám obalený květy rhipsalis, jen jsem je dala před měsícem domů tak se některé kaktusy zbláznily co se týče množství květů. I další kaktus, červený fylokaktus má deset poupat a vánoční se tedy drží tradice a zatím mají jen poupátka, takže pokvetou později. Ten oranžový mám po mamince, ale začal mi chřadnout a nevím proč. Ten mi kvetl vždycky jako první a teď budu ráda jestli zachráním alespoň jednu větvičku.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten oranžový je opravdu nádherný, ten by se mi líbil moc. Pokusím se poptat, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za komentáře, všem🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.