pátek 9. prosince 2022

Pečeníčko, pečení ...

Všichni okolo mě už začali s pečením,
 tak jsem se do toho taky pustila.
Před Mikulášem jsem upekla a nazdobila perníčky.
V pondělí jsem si dala pohov.
 Šla jsem konečně s Marijakes na Muso do naší oblíbené restaurace Fontána.
Dostala jsem od Marušky krásný dárek, udělala mi velikou radost.
Už jsem obrázku našla místo.
Na druhý den jsem tedy začala s pečením, 
 začala jsem opět Lineckým, jako každý rok ... 
... a Vanilkovými rohlíčky.
Nesmí chybět šlehačkové, to je bez cukru, ale aspoň v cukru obalené.
Další den jsem měla kuličkový.
Udělala jsem kokosové kuličky a Rafaelo s mandlí.
U nás doma nejoblíbenější mandlové kuličky uvnitř s malým piškotem
 a celé v čokoládě.
Když už jsem byla v tom namáčení čokoládou, 
dokončila jsem pár lineckých koleček s ořechovou náplní.
Včera jsem s pečením skončila a to Pusinkami s kokosem
 a Ořechovými kolečky z bílků.
Tady je jasný důkaz, že moje cukroví je vždycky o chlup lepší.
 Bětka se mi tu podepsala, vydatně mi totiž pomáhala.
Malá siestička po pečení.
Pohodový a klidný pátek.
Všem vám děkuju za návštěvu 
a že jste došli až na konec článku.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

18 komentářů:

  1. Jsi včelička pilná ☺ Já mám jen perníky a linecké.Ještě chci udělat "podvodnice" a později vánočku. Ale nemám nic dalšího hotové,tak budu pracovat na úklidu. Hlavně je fajn,že jsem konečně "zdravá".
    Přeji krásné dny v pohodě ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je dobře, že už si konečně zdravá. Vánočku máme dnes, dělala jsem malou zkušební🥰

      Vymazat
  2. Teda Libuško, z fleku by jsi mohla mít cukrárnu ! A restaurací k tomu ! Máš plno krásného cukroví, zaujaly mě ty mandlové kuličky. Já už mám taky napečeno, cukroví podle mě k Vánocům patří, ale nemám toho tolik. Tak odpočívej, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně se na to Tvoje cukrovíčko dívá. Mám taky upečíno, jen slepovat a zdobit budu později. Jsem tak zvyklá.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju, jsem ráda, že už to mám za sebou 🥰

      Vymazat
  4. Ty jsi šikulka,krásné cukrovíčko !!! Přeji hezké odpoledne !

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško,krásné cukroví a co ho máš.Já jsem cukroví dnes dodělala a možná udělám ještě nějaké nepečené.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, letos ho nemám tolik co jiné roky, ale stačí🥰

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško, máš krásně nazdobeno.Taky už mám upečeno jen naplnit a udělat nepečené.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. To je dobrot. Já ještě dodělat čokoládou a finíto. Mám to trochu složitější - ono totiž už běží biatlon a to může "shořet barák" já čumím na bednu - to se ví, že střílím nejlépe a běžím nejrychleji - a též skoky na lyžích a tak musím skákat se "svým Kraftym". No též skáču u trouby a plotny jak mi věk 73 dovolí a nadskakuju u monitoru jak to máš Libuško všechno krásné, načančané a určitě nebesky dobré. Opatruj se a klidný čas přeji - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, zasmála jsem se. I když tě neznám, představila jsem si tě, jak tam střílíš v zástěře a zase utíkáš k troubě vytáhnout plech a zase zpět na dráhu🥰

      Vymazat
  8. Také už mám napevno, ale ještě budu plnit různými krémy a to až pár dní před Vánoci. Nějaké nepočetné ještě vymyslím.Jsem ráda, že se obrázek líbil a našel uplatnění. Já jsem se vrátila z rožnovského jarmarku a jsem z tolika lidí totálně vyšťavená. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, obrázek visel ještě večer. Nemám ráda hodně lidí pohromadě ve Fontáně mi to vyhovovalo jenom my a servírka, prostě klídek🥰

      Vymazat
  9. Libuško, krásné sladké pokoukáníčko. Já mám hotovo myslím 9 druhů a asi už skončeno. Možná zkusím vánočku. Macíka nemáme přes 2 roky, ale jeho podpisy mám ještě občas po bytě, věřila bys? A to si nemyslím, že bych byla nepořádnice. 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, taky mám asi 9 druhů, mívala jsem raz tolik. Podpisy od kožušku vydrží léta, věřím, že i od Macíka🥰

      Vymazat
    2. Jo kde jsou ty časy, kdy jsem dělala cukroví dvojnásobek i trojnásobek množství od jednoho druhu, taky 15 druhů, to už snad není ani pravda. :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.