neděle 19. března 2023

🌷Kožuškov🌷

Nejvíc fotek mám Jonáška s Cvalíčkem v mém, vlastně už teď, 
v jejich oblíbeném křesle.
Nikdy neodolám, když je vidím jak se mají rádi.
Dva štrůdlíci.
Bětuška něco nacvičuje.
Je třeba se trošku posilnit.
Brunda musí počkat ...
Té Bětce to trvá, než se nažere. 
Asi se půjdu zatím podívat ven.
To se mi líbí, vypadá to, že nám začíná jaro.
Už nebudu jenom doma v pelíšku, ale vyjdu na sluníčko častěji.
Já už mám všechno venku překontrolované, 
tak budu ještě doma, mám tu nějakou práci.
Tak nám začíná pomalu jaro, konečně se otepluje, sluníčko se taky snaží.
Většinu dne konečně trávím na zahradě i já a jsem ve svém živlu.
🌷
Krásnou poslední zimní neděli 
a všem moc děkujeme za milou návštěvu.
😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸

18 komentářů:

  1. Taky se nemůžu dočkat na krásné počasí ☺
    Pac a přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je fajn, že už je tepleji, kožušci jsou víc venku🥰

      Vymazat
  2. Zdravím do Kožuškova. Pěkně a útulno je u vás.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím také do Kožuškova.To je hezké,jak spolu spinkají na křesle.Kde jsou zvířátka je vždy hezky a mile.
    Libuško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, nedovedu si bez nich představit život🥰

      Vymazat
  4. Libuško ti dva štrůdlíci nemají chybu, to křeslo je jak vyrobené pro ně. Bětuška už cvičí, měla bych taky začít, abych shodila ty zimní špíčky. A vezmu si příklad i z Brundy a vyrazím dneska ven. Krásnou neděli do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, celkem by jsme si měli brát příklad ze zvířat. No, ale zase nevím, jestli by mě bavilo prospat zimu🥰

      Vymazat
  5. Přeji všem u vás pohodovou neděli a doufám, že vás sluníčko vytáhne ven. Užijte si pěkný den :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, sluníčko nás tahá ven všechny. Hned jak dopíšu, jdu pověsit ven prádlo🥰

      Vymazat
  6. Je krásné, jak se ti dva kožušci o křeslo bratrsky dělí 😀😉

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, krásná kočičí smečka. Je pěkné, jak se mají rádi. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, kocouři se mají moc rádi, ale Brunda z Bětkou moc 🥰

      Vymazat
  8. Ahoj Libuško, krásné nedělní kocickove povídání.Manželovi přeji všechno nejlepší k dnešnímu svátku.Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Jako vždy, bezva nedělní kočičí povídání.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.