úterý 27. června 2023

🍴🍲Okénko do kuchyně 429.

Polívku si uvaříme čočkovou.
Maty tu byl na víkend a přál si kuřecí placičky ...
... s bramborem a salátem ze zahrádky.
 Jahody natrhané na zahradě a malý jogurtový koláč je hotový raz dva.
Pocukrovat, nakrájet a návštěva může přijít.
Venku chutná ještě víc.
Pěkné úterý a děkuju,
že jste se u mě zastavili a nakoukli do okénka.
🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲🍴🍲

7 komentářů:

  1. Dobré skoro poledne. Využila jsem odkazu na rozhovor s Blondýnou a klikla na něj, anžto jsem se chtěla dozvědět něco o Henrietě a tobě. Početla jsem si, ale tuším, že právě ona už ten blog nešéfuje. Můžeš mi o tom něco napovědět? Tvůj blog obdivuju, ráda bych našla i pokračování toho jejího. Děkuji už dopředu - a dnešní menu bych si taky ráda dala, vypadá chutně ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, nevím kdo je Henrieta, neznám ji. Blondýna, kde je rozhovor se mnou se jmenuje Simona, blog má stále, ale už tam nic delší dobu nedává, ale to ty asi víš. Měj se hezky🥰

      Vymazat
    2. Blog Simonky znám a tímto ji zdravím, je to aktivní příjemná pracovitá a nápaditá ženička :-)))

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, samé dobroty.Posilam moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško Pepan se má, že Tě má... Já jsem včera vařila kynuté knedlíky s jahodami a dnes koprovku. Měj se fajn, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Pepan neumí dát najevo vděčnost, dost mě to mrzí. Vždycky říkám, co by za to jiný chlap dal🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.