čtvrtek 29. června 2023

💦Po dešti ...

Jak už jsem včera vzpomínala 
z pondělí na úterý v noci jsme měli bouřku
 a docela dost pršelo.
Ráno jsem nahodila moje nízké, květované holínky
 a vyrazila na kontrolu. Žádné škody se nekonaly, 
ale slimáci si hned v noci vyšli na špacír.
U mě si moc nezařádili, měli prostřeno, 
tak se pohostili granulemi a došpacírovali.
Začíná kvést Hrachor vytrvalý
ten mám ráda pro jeho krásnou růžovou barvu.
Těm kapičkám jsem neodolala.
První květy Janeby.
Tak nevím, Jiřiny mají květy, není to brzy?
Copak už neplatí, co se zpívá v té známé písničce?
- Na podzim když kvetou Jiřiny ...
Hvozdíkům dal déšť zabrat, 
ještě den před tím krásně voněly do dálky, ale kvetly už dlouho.
Macešky na skrytém barelu jsou pořád hezké a září do dálky.
Pohodový čtvrtek přeju všem,
 kdo ke mě dnes zavítal na blog.
Vážím si vašeho času, co jste tu strávili.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

  1. Zahrádka je svítí barevností-je to krása.
    Tady ani kapka...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky z krásné zahrady.Taky jsem si včera všimla, že jiřinky mají květy a taky, že se v nich proběh Dastik a polámal je.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný zbytek června, přeji příjemné dny víkendu i dnešní den :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky z rozkvetlé zahrady,přeji další pěkné dny..

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš opravdu hodně druhů kytiček. Barvičkami to ve vaší zahrádce jen hýří. Tak si to hezky užívej!
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.