úterý 5. září 2023

🍝Okénko do kuchyně 439.

Dnes si uděláme vývar s kapáním.
Na jednom pekáčku upečené kuře s bramborami na šlehačce.
Bětka už si to hlídá.
... s domácí tatarkou a zeleninovou oblohou.
Bude mi chybět, až  nebudou na zahradě rajčata a okurky.
Ke kávě jsme měli ježky s mákem, no vlastně tomu říkáme ježci, 
ale v mém provedení to nejsou ježci, 
ale takové bochánky z kynutého těsta s mákem. 
Mamce bodlinky krásně stály a měla ježky menší, 
já se je tak nastříhnout nikdy nenaučím, 
ale zase prý moji ježci jim víc chutnají.
Za Matym přišel bratranec Marek můj další vnuk, 
tak jsem poslala buchty i jim, ať si i Alička pošmákne.
Děkuju za návštěvu mého okénka a 
přeju pohodový den.
🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝

20 komentářů:

  1. Líbí se mi Bětuška,jak sedí nad tou dobrotou.Kdo by si nedal kuřátko.
    To sladké vypadá také moc hezky a vůbec by mi nevadilo,že nejsou bodlinky.
    Libuško,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Bětka musí zkontrolovat každé naše jídlo, naštěstí ji nechutná, tak se jenom dívá🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,dala bych si všechno dlouho jsem nedělala kuře s bramborem a šlehačkou,bochanky vypadají moc dobře a hlavně, že chutnají u nás dneska taky polívka s kapáním a lečo.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, lečo mám taky ráda a zjišťuju, že letos jsem ho tu ještě neměla🥰

      Vymazat
  3. Tak to je paráda.Já budu vařit totéž,ale s kotletlami.Pekla jsem v neděli buchty,tak teď nic.
    Děti jsou ve škole,tak začne pěkné počasí ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi s kotletami dělávám taky a dávám nahoru sýr. Tak to bývá, že o prázdninách prší a jak jsou děcka ve škole je hezky🥰

      Vymazat
  4. Mňam. Já musím jako ta Bětuška se dívat, teda pokud ta šlehačka neni bezlaktozová.Ale pořád lepší než sestra, ta má celiakii já jenom intoleranci na laktózu. A včera jsem dělala tvarohovou štolu - manžel ji miluje a když miluješ - neni co řešit :-)). Opatruj se a pěkné dny přeje Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, tak my naštěstí žádná omezení v jídle nemáme, to se dobře vaří🥰

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Olga, è un peccato che tu sia così lontana, te lo offrirei 🥰

      Vymazat
  6. Ahoj, dnes bych si dala všechno. Já dnes asi budu jíst mrkev na smetaně a polívku - asi dýňovou krémovou, tu mám ráda s kuskusem. Všem nahlížejícím přeji dobrou chuť a mlsounkům v rodině taky :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Pochutnala bych si !!! Mně se líbí Bětuška, ta musí vždycky vše na stole obhlédnout :-).
    Pěkný den u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško,vezmu si s dovolením jednoho ježka 🥰👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, klidně si nabídni a dobrou chuť🥰

      Vymazat
  9. Libuško zdravím, ochutnala bych u Tebe všechno... Já vařila houbový guláš a v neděli byl pomerančový dort. Pozdrav do Kožuškova, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Libuško, ty ježky bych si dala, no jo, cukrovkář. :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.