neděle 10. září 2023

💖Z Kožuškova

Jonášek vyhlíží návštěvu,
Hurá už jsou tady. 
On ví, že se s ním dcera vždycky pomazlí 
a probere mu kožušek, to on miluje.
To je bašta ...
Ten slastný výraz ...
Cvalíček tu muchlovačku celou dobu pozoroval natáhlý pod stolem.
Jonášek mu přišel říct, že teď je na řadě on.
Cvalíček si i ve svém věku umí pohrát sám.
Třeba když po devíti letech zjistí, že má ocásek.
To potom lítá po kuchyni jako splašený a ne a ne ho chytit.
To Bětka, ta zase řádí na stole.
Byla nejdříve na opěradle židle,
 ale pak zjistila, že na stole je to pohodlnější.
Dovolila jsem si ji napomenout.
To byl pohled, kdyby to šlo, tak mě probodne a řádila dál.
Když dostala lepanec, tak jsem ji četla z očí, 
že jsem si k ní dovolila moc.
Brunda celý den dospává noční toulačku.
V kuchyni na zemi je to taky fajn, 
 obzvlášť, když se zrovna dělá něco s masem.
Krásnou neděli přejeme my všichni z Kožuškova
a moc děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

16 komentářů:

  1. Moc krásné a s milými komentáři
    Libuško,mějte všichni u vás hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Podívat jsem se přišla ráda, protože mne baví vše, co se v Kožuškově děje .
    Přeji hezkou neděli !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  3. Kožuškov a neděle je pro mě stálice. Obdivuji, jak dokážeš spojit momentky do jednoho příběhu. Ono je to snadné, když máš tolik aktérů. Přeji vám tam všem pěknou a pohodovou neděli :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, ony ty příběhy vlastně "píšou" kožušci svým chováním, já to jenom přepíšu🥰

      Vymazat
  4. Ahoj do kozuskova,jako každou neděli krásné fotky a povídání.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsou Kožušci pořád ve formě. Naše Jája řádí ráno, to se honíme po bytě a ona lítá jak splašená. Ale ochotná ke hrám je už od čtvrté hodiny ranní, to mně přijde sdělit až do postele. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, kočky jsou nejčilejší ve čtyři ráno, až vstaneme, tak ony jdou všechno dospat🥰

      Vymazat
  6. Belle foto con i tuoi amici gatti!

    OdpovědětVymazat
  7. Holt,mají u vás ráj.
    Přeji krásné sluníčkové dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky si myslím, že je u nás kočičí ráj🥰

      Vymazat
  8. Libusko, to je zase tak roztomilé. Také se tak vitM s Mazlinkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju. Mazlinka vám bude zase přes zimu chybět🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.