úterý 3. října 2023

🍏🍎Okénko do kuchyně 443.

Polívku si dáme kuřecí s tarhoňou a knedlíčky.
Mám ráda plněné papriky,
 když je v náplni kromě sekané i rýže, to zbožňuju.
Někdy papriky dělám jenom s bramborem a salátem,
dnes budou s rajskou omáčkou a knedlíkem.
Pokud není v sekané rýže, tak si rýži s chutí dám i k omáčce.
Ke kávě byl o víkendu jogurtový koláč s tvarohem a švestkami. 
Děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu
a přeju klidné a pohodové úterý.
🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎

18 komentářů:

  1. Dnes bych se pozvala na obídek.Toto všechno miluji-už jsme to dlouho neměli.Musím to zařadit do jídelníčku hned tento týden ☺
    Přeji krásný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky takovým obědem nepohrdnu, nemíváme to často🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, samé dobroty.Pripomnela jsi mi , že mám koupit mletý a nadělat plněné papriky do mrazáku ještě jich máme plno ve skleníku.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to je super, jak je něco hotového na mrazáku, to je potom oběd raz dva🥰

      Vymazat
  3. Libuško zdravím, plněné papriky jsou moje oblíbené jídlo, je to dobrota.U nás dnes bude vepřové maso s dušenou mrkví. Příjemný den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jak to tu čtu, tak toto jídlo má rád každý. Mrkev nedělám, Pepan a by to nejedl, ale dala bych si ji🥰

      Vymazat
  4. Když vidím plněné papriky hned mě napadlo,že jsem je dlouho nedělala.
    Koláč jsem pekla včera s hroznovým vínem.Dostali jsme od snachy plnou bedýnku,pěstuje ho její maminka a protože bychom ho nedokázali sníst,tak jsem hledala na internetu co s ním.
    Koláč je výborný.Libuško,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky si na plněné papriky málokdy vzpomenu a přitom je to taková dobrota. Koláč s hroznovým vínem jsem ještě nejedla, ale musí to být dobrota🥰

      Vymazat
  5. Plněné papriky máme taky moc rádi. Dnes bych tedy určitě pozvání ke stolu neodmítla :-).
    Měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hned bych tě pozvala na rajskou s paprikami, ale asi bydlíš daleko🥰

      Vymazat
  6. Také bych pozvání ke stolu neodmítla,samé dobroty,dobrou chuť a pěkný den...

    OdpovědětVymazat
  7. Libby, také do mletého masa s rajskou přidávám trochu rýže, náplň není tak hutná a máme to moc rádi. Dobrý nápad, asi brzo udělám. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a taky je výhoda, když se tam přidá rýže, že nemusí být tolik masa🥰

      Vymazat
  8. Také na plněné papriky používám rýži a máme ji řadí k tomu také jako přílohu. Chutná nám to víc než s knedlíkem. Švestkový koláč jsem také pekla, ale kynutý s tvarohem švestkami a drobenkou. Zmizel do druhého dne a to u nás ani nebyl nikdo na návštěvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mám taky k rajské ráda i těstoviny, raději než knedlík. Vyzkoušej koláč z jogurtu, je raz dva hotový a chuť má jako kynutý, je k nerozeznání🥰

      Vymazat
  9. Samé dobroty. Není nad plněné papriky s rajskou a knedlíkem 👍

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.