sobota 28. října 2023

🍂🐝Ve čtvrtek ...

... sice nepršelo, 
ale na obloze se honily mraky všech odstínů modré až do tmavě šeda.
Sluníčko se dostalo z mraků třeba jen na minutku,
ale hřálo opravdu hodně.
Na růžové Chryzantémě bylo rušno.
Nejvíc se tam páslo Pestřenek ...
... sem tam včelka nebo moucha.
Zvláštní bylo, že na malé Chryzantémě nehodoval nikdo ...
Musela jsem vždycky vystihnout chvilku,
 kdy sluníčko vykouklo z mraků.
Mraky rychle pluly a byly čím dál víc světlé.
Květ Stračky focený shora, vypadá zvláštně.
V krmítku před oknem bylo zase veselo.
Sýkorek koňader je u nás vždycky hodně... 
... sem tam přiletí malinká Modřinka.
 Většinou na mě vystrčí prdélku a dá mi najevo, že z focení nic nebude, 
tak jako tento Brhlík ...
... no proto, ještě že se otočil.
Zrníčko do zobáčku a hajdy na strom si ho rozlousknout.
Přísný pohled, asi už mám končit, tak dobrá ...
Na rozdíl od čtvrtku nám včera propršel 
celý den, to už tu dlouho nebylo.
Klidný a pohodový sváteční den
a všem děkuju za vaši milou návštěvu.
🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂🐝🍂

12 komentářů:

  1. Včera u nás taky pršelo. Byl to den, jaký tedy ráda nemám. Zataženo, mokro, celkem chladno - prostě nevlídno. Uvidíme jak se to dnes vyvrbí. Zatím nic moc.
    Měj pěkný sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už těch pěkných dní asi moc nebude, listopad bývá upršený a nevlídný🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,ve čtvrtek jsem udělala na zahradě spousty práce,myslela jsem, že budu v pátek pokračovat,ale i u nás pršelo celý den tak jsem alespoň upletla manželi čepici.Snad dneska nebude pršet.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky využívám každého hezkého dne, ale jak vidím předpověď počasí, tak příští týden už moc teplo nebude🥰

      Vymazat
  3. In Friuli ha piovuto tanto di notte e ora c'è il sole.Buon fine settimana.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím tě už ze zimního bytu v Brně. Včera taky pršelo, dnes se jen honily mraky, ale teplo bylo. Už jsem ubytovaná v krásném světlém vytuněném bytě, v teple a už mám připojené oba NB. Zdravím tvoji ještě pořád hezkou zahrádku, užij si sváteční den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, moc děkuju a užívej si nového bydlení a teploučka🥰

      Vymazat
  5. Krásné barvy chryzantém.U nás se počasí pokazilo,ale snad bude ještě trochu sluníčka.
    Mě ptáčci neopustili ani přes léto,pořád krmím.
    Libuško,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, začali jsme krmit až v říjnu, máme 5 krmítek. Zatím je tu plno ptáčků, uvidíme jak v zimě, loni moc nelítali, nevím proč🥰

      Vymazat
  6. A co na ptáčky říkají kočenky? A naopak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, kožušci na ně číhají někde pod kytkami, jsou z nic vedle, ale lítat tak jako oni neumí. Když se na ně dívají z okna už ani necvakají zubami, jako kdysi🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.